Slovníček pojmů BC IndeX

Znalost značky% respondentů univerza, kteří dotazovaně znají danou značku
Využívání značky% respondentů univerza, kteří během posledních 12 měsíců využívali danou značkou
Zákaznická konverze% zákazníků dané značky z těch, co tuto značku znají
Brand Comparison IndeXIndex vyjadřující úroveň zákaznické zkušenosti (konstruován na základě spokojenosti, doporučení a oblíbenosti značky)
SpokojenostHodnocení spokojenosti na škále 0 - 10, kde 0 = naprosto nespokojen/a, 10 = velmi spokojen/a
DoporučeníMíra doporučení na škále 0 - 10, kde 0 = určitě nedoporučil/a a 10 = určitě doporučil/a
Net Promoter Score (NPS)Indikátor zákaznické spokojenosti / loajality, podle odpovědí na otázku doporučení je definovaný % podíl promoters (odpovědi na škále doporučení 9,10) a detractors (odpovědi 0-6). NPS je pak vypočítáno jako % promoters -- % detraktors.
Oblíbenost značky% respondentů, kteří danou značku uvedli jako nejoblíbenější