gtag('config', 'AW-754009592');

Jak se tvoří Brand Comparison Index?

  • Brand Comparison Index vznikl v roce 2019 jako jednotná a standardizovaná míra pro vybrané obory B2C trhu.
  • Jeho podstatou jsou míra spokojenosti, míra doporučení a nejoblíbenější značka v oboru
  • Vždy přináší pohled zákazníků na trh v posledních 12 měsících.
  • V jednotlivých letech dochází k mírným změnám, protože některé značky zanikají a jiné naopak vznikají. Také se snažíme zařazovat každý rok některé novinky: V roce 2021 byly dodány otázky na útratu v rámci zákaznického vztahu, v roce 2022 jsme rozšířili oblast spokojenosti také o pohled zaměstnanců na svého zaměstnavatele.

  • V roce 2023 byl doplněn obor streamovacích platforem a také využívání platebních metod, dále obor drogerií a také on-line secondhandů s oděvy.